fredag, februari 4

Tårtmania! ;-)

Shit, jag är nog biten av nått nytt. TÅRTOR, hahaha.
Småflickorna fyller ju båda år nu inom två veckor och jag hade tänkt göra nån enkel tårta som gick lätta att svänga ihop, men det kommer nog inte att bli så. Måste bara vända slantarna rätt och prioritera så att jag får mesta möjliga för pengarna ;-) För det finn hur mycket som helst att köpa om man bara vill/kan. Men de första tårtorna blir dyra om man ska köpa ett par färger a 50:-/st och några blomstansar lite bokstäver osv. Vi får väl se hur bra det går att hejda sig när jag väl står i butiken. ;-) Min plan är nu att göra en antingen pingutårta eller nallepuh/nassetårta. Fick nån idé om fordonstårta av maken vilket också hade passat mycket bra, ja, vi får väl se. Kruxet med fordonstårtan är att jag " måste" köpa ett par olika färger för att det ska bli bra. Hm, hm, hm..
Nu hinner jag inte blogga mer för det ska göras tårta!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar