onsdag, mars 3

Ett mycket litet pyssel...


När lillan föddes gjorde jag ett par nappsnören till henne med olika roliga band för att jag var för snål för att köpa nappsnören á 100:-/st. Hm, det är jag fortfarande. ;-) Lillans snören funkar fortfarande men är ganska slitna. Nu ska ju Mini också få egna nappsnören. Var och botaniserade i sybehörsbutiken i city, den bästa med massor med olika band. :-) Har nog aldrig sett så många olika band och snören på en gång som i den butiken. Hehe. Hittade bara två olika band denna gången som jag tyckte var speciellt fina. Visade sig när jag kom hem att de hade samma mönster men olika färg, hm, lagom orginellt. Det andra bandet går i rosa färger. Nappen hittade jag idag på malmborgs, måste vara vårens nya mönster, tyckte den var jättesöt.

Har hunnit med att gå en lång promenad i solen under förmiddagen, solen värmde riktigt ordentligt (där det var lä iaf). både Mini och Zeke var med. Båda mycket belåtna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar