lördag, mars 6

Vad f-n ?


Den ..... symaskinen gäckar mig. Nu är dess tid snart ute. (Igen) Man har ju hört om katternas många liv (chanser) hm, det är nog likadant med min symaskin, jag tror snart att den förbrukat alla sina liv/chanser. Jag blir fullständigt galen. Förstår INTE vad den vill och varför den plötsligt får för sig att trassla. Aaaarrrgghhh!!!! Jag kommer i den närmasta framtiden göra ett par tester... Ska köpa helt nya "finesytrådar" för att se om den tycker bättre om dem än stoff och stils trådrullar, Hm. Kan det vara så att den är sjukt kräsen?? De rosa trassel tussarna är nämligen stoff och stils tråd medan den röda sömmen närmst är nån fancy tråd på liten rulle från nån sybehörsbutik inne i stan. Hm, hm, hm.
Det som jag försöker sy är en dockpyjamas i ett gosigt velourtyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar