tisdag, april 6

Liten babyskallra.


Hehe, har hittat ett luddigt garn som det går att virka med :-) De som är mkt luddiga kan jag inte virka med för allt blir ett enda luddigt trassel för jag ser inte maskorna för allt ludd. Har nu fått för mig att jag ska göra en liten serie med baby/barn djur i luddigt garn. Hm, hm, hm. Ja, vi får väl se vad jag i så fall skulle göra med alla de små djuren man kan ju inte ha hur många som helst ;-) eller ??? än så länge har det iaf bara blivit en skallra utan skaller, hehe. Jag glömde lägga in skallerdosan i huvudet på den. Hm, så går det när man är ivrig. Den kommer att få en bjällra runt halsen istället så fort jag hittar dem i alla mina pryllådor. På gång är även en kanin och en randig katt av samma typ. :-) Har beställt fina gröna kattögon på nätet, hoppas de kommer snart :-)

1 kommentar: