tisdag, juli 13

Lata regniga dagar inne...


Efter en inte så uppfriskande liten promenad i regnet --- tropisk fuktighet och värme puh. (lämnade Lillan på dagis) Inmundigades kall jordgubbskräm med mjölk på , mmmm. Gott. Därefter slösurfande på datorn, är säker på att det var en hel massa saker jag skulle titta efter, Hm. Kommer inte på en enda. He. Iaf snubblade jag över Converse hemsida där man kan designa sina egna skor, hehe. hur kul som helst. Lyckas såklart inte spara och klistra in mina fina skor men iaf. :-( sitter och är lite avundsjuk på min mamma som i denna stund är påväg hem till min nya lilla systerson :-) Han är inte en vecka gammal och mycket söt! :-) Jag vill också hälsa på... GENAST!!! ;-) Ja, ja... tids nog. Ska en tur till Danmark i veckoslutet och hälsa på släkten (84 års kalas). Det kommer också att bli mycket trevligt.
Fotot är taget tidigare i veckan när min yngsta syster var på besök och vi promenerade ner till havet. Stockrosor är ju helt klart en sommarfavorit. Har försökt så egna här hemma i jättemörkrött nästan svart och nån annan färg men inte sett skymten av dem sen :-( Endast de självsådda växer, och de som ogräs såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar