måndag, maj 24

Vilda infall ;-)


Jag vill virka en liten babyfilt !!! :-) Har precis köpt en "ny" (-07) syskonvagn på blocket. Den är mörklila och mycket fin. Det hade varit SÅ kul att vilrka en liten sommarfilt till Mini, i en söt färg. Men hallååååå, jag håller ju redan på med en liten filt som jag inte är halvfärdig med. Hm, ja och i den takten så lär ju Mini vuxit ur liggdelen innan jag blivit färdig. Hm, :-( Kan dock inte släppa det riktigt än. Finns det kanske något annat snabbare sätt att virka små filtar, så att den kunde bli klar på tja ca en vecka. Osäkert. Hm, hm, hm. För hon behöver ju verkligen en filt till, eller ?? Hm, damn, hon har nog fem småfiltar, suck. MEN hon har INGEN virkad filt, av typen (nästan) gallerfilt som jag har hör ska va så bra. Måste nog surfa lite virkbloggar och botanisera i mina garnlådor lite ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar